• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація

Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області

22 ч. ·

Коронавірус. Що про нього треба знати та як уберегтися???

Коронавірус — це гостре вірусне захворювання, що характеризується переважним ураженням дихальної системи та шлунково-кишкового тракту. Коронавірус є зоонозною інфекцією, тобто може передаватися людям від тварин.

Джерелом коронавірусної інфекції, як правило, є хвора людина. Також джерелом можуть виступати дикі та домашні звірі, мавпи, птахи, змії та інші тварини. При цьому, період контагіозності невизначено довгий.

Вірус передається повітряно-крапельним, повітряно-пиловим, фекально-оральним шляхом. До факторів передачі відносяться виділення носоглотки, блювотних мас, фекалії птахів, тварин, хворої людини.

У людей сприйнятливість до коронавірусу дуже висока, захворювання загрожує всім віковим групам. Антигенна різнорідність вірусів зумовлює значну частоту повторного інфікування збудниками інших серологічних типів.

На сьогоднішній день патогенетичні механізми розвитку коронавірусної інфекції вивчені недостатньо. Вхідними воротами для інфекції є слизова оболонка верхніх дихальних шляхів. При ураженні збудником 2019 nCov інфікування стрімко поширюється на бронхи та легені.

Для більшості коронавірусних інфекцій інкубаційний період обмежений 2-3 добами. Однак, для коронавірусу 2019 nCov цей період може становити від 1 до 14 днів (в середньому 10 днів).

Протягом усього цього періоду людина може заражати інших. Протікає захворювання, найчастіше, як звичайний грип, парагрип або будь-яка інша гостра респіраторна інфекція з усіма характерними для них ознаками.

Характерні симптоми коронавірусу при респіраторній формі:
• біль при ковтанні, чханні;
• риніт;
• головний біль;
• кашель;
• прояви гіпоксії;
• підвищення температури;
• лихоманка;
• м'язовий біль.

На початковому етапі зараження новим типом збудника ознаки коронавірусу збігаються з усіма ознаками звичайної застуди: сухий кашель, слабкість, підвищення температури. У деяких пацієнтів відзначаються ураження очей (кон'юнктивіт) та діарея. Якщо захворювання протікає в легкій формі, запалення легенів не розвивається й весь патологічний процес обмежується слабо вираженими симптомами. У таких випадках температура може підійматися незначно або взагалі залишатися в межах норми.

При важких формах захворювання стан пацієнта швидко погіршується, підіймається дуже висока температура, з'являється непродуктивний сильний кашель, розвивається дихальна недостатність. Стан хворого значно погіршується, якщо є супутні захворювання.
Особливості захворювання у дітей

У дітей інфікування може поширюватися на нижні відділи дихальних шляхів, викликаючи біль в грудях при диханні та задишку. Спостерігається запалення гортані, шийний лімфаденіт, свистячі та сухі хрипи в легенях.

Особливості перебігу та ускладнення

При звичайній коронавірусній інфекції повне одужання зазвичай настає через 5-7 днів. Віруси mers та sars cov, як правило, ускладнень не викликають і прогноз захворювання сприятливий.

Якщо захворювання протікає у більш важкій формі, на одужання може піти два та більше тижня.

У важких випадках наслідки коронавірусу вкрай несприятливі:
• Виражена інтоксикація
• Ознаки набряку легенів
• Прогресуюча гостра дихальна недостатність
• Поліорганна недостатність

Прогноз при такому перебігу захворювання несприятливий.
Провести діагностику коронавірусу тільки по клінічній картині неможливо, через те, що симптоми коронавірусу повністю ідентичні симптомам інших респіраторних інфекцій. Швидко визначити наявність коронавірусу в організмі дозволяють тест-системи.

Діагноз "коронавірусна інфекція" може бути підтверджений тільки лабораторними методами діагностики!!! Матеріалом для дослідження служать слиз, харкотиння, кров, сеча та ін.

При підозрі на розвиток пневмонії лікар призначає рентгенографію.
Диференціальна діагностика коронавірусу проводиться з риновірусною інфекцією, РС-інфекцією, бактеріальними та вірусними гастроентеритами.

Лікування:

Лікування коронавірусу легкої форми або середньої тяжкості включає симптоматичне лікування — препарати для зниження температури, кашлю, препарати від нежитю і т.д.

В основі лікування важких форм коронавірусу лежить медикаментозна терапія:
• противірусні препарати;
• специфічні імуноглобуліни;
• кортикостероїди.

Кортикостероїди призначаються при прогресивному погіршенні клінічної картини, тривалій лімфопенії, зниженні насичення крові киснем. При розвитку тяжких ускладнень показано застосування антибіотиків, проведення штучної вентиляції легенів. Хороші результати були отримані при введенні важким пацієнтам плазми крові від перехворілих на атипову пневмонію.

На сьогодні специфічних заходів профілактики коронавірусу немає — вакцина поки не розроблена. При появі найменших симптомів захворювання рекомендується перебувати вдома. У період великої захворюваності оточуючих необхідно максимально обмежити контакти з оточуючими людьми, уникати стовпотворіння, не відвідувати місця великого скупчення людей.

Заходи профілактики коронавірусу:
• не відвідувати регіони, де найбільш часто зустрічається коронавірусна інфекція;
• носити засоби індивідуального захисту (маски);
• регулярно мити руки;
• обмежити контакти на близькій відстані;
• більше гуляти на свіжому повітрі в парках, скверах, далеко від людей;
• зміцнювати місцевий імунітет (дотримуватися температурного режиму в приміщенні — 18-20 градусів, підтримувати необхідну вологість — від 40 до 60%);
• частіше провітрювати житлове приміщення;
• зволожувати слизові оболонки верхніх дихальних шляхів сольовими розчинами.

Затверджено

розпорядженням голови

Миронівської РДА

від 31 січня 2018 року № 34

« Про закріплення територій

обслуговування за закладами

освіти Миронівського району»

Список

закріплених територій обслуговування

за закладами освіти Миронівського району

для здійснення обліку дітей шкільного віку та учнів.

1.

Комунальний заклад Зеленьківський навчально-виховний комплекс ,,Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня - дошкільний навчальний заклад” Миронівської районної ради Київської області

с. Зеленьки

с. Польове

с. Світле

/Files/images/Lystivka-lis.jpg

/Files/images/ТОНКИЙ ЛІД МИРОНІВКА (1).jpg

Рада навчального закладу

У період між загальними зборами діє Рада навчального закладу.

Метою діяльності Ради є:

• сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу;

• об'єднання зусиль педагогічного і учнівського колективів, батьків, громадськості щодо розвитку навчального закладу та удосконалення навчально-виховного процесу;

• формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління навчальним закладом;

• розширення колегіальних форм управління навчальним закладом;

• підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов'язаних з організацією навчально-виховного процесу;

Основними завданнями Ради є:

• підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії з сім'єю, громадськістю, державними та приватними інституціями;

• визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямів розвитку навчального закладу та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню навчально-виховного процесу;

• формування навичок здорового способу життя;

• створення належного педагогічного клімату в навчальному закладі;

• сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду;

підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і експериментальної роботи педагогів;

• сприяння організації дозвілля та оздоровлення учнів;

• підтримка громадських ініціатив щодо створення належних умов і

вдосконалення процесу навчання та виховання учнів;

• ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень .чинного законодавства щодо обов'язковості загальної середньої освіти;

• стимулювання морального та матеріального заохочення учнів, сприяння пошуку, підтримки обдарованих дітей;

• зміцнення партнерських зв'язків між родинами учнів та загальноосвітнім навчальним закладом з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу;

До Ради обираються пропорційно представники від педагогічного колективу, учнів II-III ступенів навчання, батьків і громадськості. Представництво в Раді й загальна її чисельність визначаються загальними зборами навчального закладу. Рішення про дострокове припинення роботи члена Ради з будь-яких причин приймається виключно загальними зборами . На чергових виборах склад Ради оновлюється не менше ніж на третину.

Рада навчального закладу діє на засадах пріоритету прав людини; поєднання інтересів особи, суспільства, держави; дотримання вимог законодавства України; колегіальності ухвалення рішень; добровільності і рівноправності членства; гласності.

Рада працює за планом, що затверджується загальними зборами .Кількість засідань визначається їх доцільністю, але має бути не меншою чотирьох разів на навчальний рік. Засідання Ради може скликатися її головою або з ініціативи директора навчального закладу, засновника, а також членами ради. Рішення Ради приймається простою більшістю голосів за наявності на засіданні не менше двох третин її членів. У разі рівної кількості голосів вирішальним є голос голови Ради. Рішення Ради, що не суперечать чинному законодавству та статуту навчального закладу, доводяться в 7-й денний термін до відома педагогічного колективу, учнів, батьків, або осіб, які їх замінюють, та громадськості. У разі незгоди адміністрації навчального закладу з рішенням Ради створюється узгоджувальна комісія, яка розглядає спірне питання. До складу комісії входять представники органів громадського самоврядування, адміністрації, профспілкового комітету навчального закладу.

Очолює Раду навчального закладу голова, який обирається із складу Ради. Голова Ради може бути членом педагогічної ради. Головою Ради не можуть бути директор та його заступники.

Для вирішення поточних питань Рада може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи. Склад комісій і зміст їх роботи визначаються Радою. Члени Ради мають право виносити на розгляд усі питання, що стосуються діяльності навчального закладу, пов'язаної з організацією навчально-виховного процесу, проведенням оздоровчих та культурно-масових заходів.

Рада навчального закладу:

• організовує виконання рішень загальних зборів ;

• вносить пропозиції щодо зміни, типу, статусу, профільності навчання, вивчення іноземних мов та мов національних меншин;

• спільно з адміністрацією розглядає і затверджує план роботи навчального закладу та здійснює контроль за його виконанням;

• разом з адміністрацією здійснює контроль за виконанням статуту навчального закладу;

• затверджує режим роботи навчального закладу;

• сприяє формуванню мережі класів навчального закладу, обґрунтовуючи її доцільність в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування;

• приймає рішення спільно з педагогічною радою про представлення до нагородження випускників навчального закладу золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні» або срібною медаллю «За досягнення у навчанні» та нагородження учнів Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні» та Похвальними грамотами «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів»;

• разом із педагогічною радою визначає доцільність вибору навчальних предметів варіативної частини робочих навчальних планів, враховуючи можливості, потреби учнів , а також тенденції розвитку регіону, суспільства і держави;

• погоджує робочий навчальний план на кожний навчальний рік;

• заслуховує звіт голови Ради, інформацію директора та його заступників з питань навчально-виховної та фінансово-господарської діяльності;

• бере участь у засіданнях атестаційної комісії з метою обговорення питань про присвоєння кваліфікаційних категорій вчителям;

• виносить на розгляд педагогічної ради пропозиції щодо поліпшення організації позакласної та позашкільної роботи з учнями ;

• виступає ініціатором проведення добродійних акцій;

• вносить на розгляд педагогічної ради та відповідного органу управління освітою пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу;

• ініціює розгляд кадрових питань та бере участь у їх вирішенні;

• сприяє створенню та діяльності центрів дозвілля, а також залучає громадськість, батьків (осіб, які їх замінюють) до участі в керівництві гуртками, іншими видами позакласної та позашкільної роботи, до проведення оздоровчих та культурно-масових заходів з учнями ;

• розподіляє і контролює кошти фонду загального обов'язкового навчання, приймає рішення про надання матеріальної допомоги учням;

• розглядає питання родинного виховання;

• бере участь за згодою батьків або осіб, які їх замінюють, в обстеженні житлово-побутових умов учнів, які перебувають в несприятливих соціально-економічних умовах;

• сприяє педагогічній освіті батьків;

• сприяє поповненню бібліотечного фонду та передплаті періодичних видань;

• розглядає питання здобуття обов'язкової загальної середньої освіти учнями;

• організовує громадський контроль за харчуванням і медичним

обслуговуванням учнів;

• розглядає звернення учасників навчально-виховного процесу з питань роботи навчального закладу;

• вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу;

• може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи. Склад комісій та зміст їх роботи визначаються Радою.

Батьківські комітети (класні, загальношкільні).

У своїй діяльності батьківські комітети керуються Конституцією України, законом України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про об’єднання громадян», Конвенцією ООН «Про права дитини», «Положенням про загальноосвітній навчальний заклад», Статутом навчального закладу і Положенням про батьківські комітети загальноосвітніх навчальних закладів та іншими нормативно-правовими актами в галузі освіти і міжнародного законодавства з прав дитини.

Легалізація батьківських комітетів є обов’язковою і здійснюється шляхом письмового повідомлення про заснування керівництва навчального закладу.

Припинення діяльності батьківських комітетів може бути проведено шляхом реорганізації або ліквідації (саморозпуску, примусового розпуску).

Метою діяльності батьківських комітетів є захист законних інтересів своїх дітей в органах громадського самоврядування навчального закладу, у відповідних державних, судових органах, а також надання допомоги педагогічному колективу в реорганізації завдань загальної середньої освіти.

Основними завданнями діяльності батьківських комітетів є сприяння створенню умов для:

• формування шанобливого ставлення до державних святинь, загальнолюдської культури і моралі, культури міжетнічних відносин;

• захисту здоров’я та збереження життя і здоров’я дітей;

• здобуття учнями обов’язкової загальної середньої освіти;

• організація роботи з розповсюдження психолого-педагогічних і правових знань серед батьків, підвищення їх відповідальності за навчання і виховання дітей;

• вирішення питань розвитку матеріально-технічної бази навчального закладу та його благоустрою.

Основними принципами діяльності батьківських комітетів є: законність, гласність, колегіальність, толерантність, виборність, організаційна самостійність в межах повноважень, визначених Положенням про батьківські комітети загальноосвітніх навчальних закладів, підзвітність та відповідальність перед загальними зборами батьків навчального закладу, класів.

Батьківські комітети можуть створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямків роботи.

Батьківські комітети ведуть протоколи своїх засідань і зборів, що зберігаються у голови батьківського комітету. Керівництво і класні керівники навчального закладу не несуть відповідальності за стан оформлення протоколів.

Батьківські комітети мають право:

• брати участь в обстеженні житлово-побутових умов учнів, які перебувають у несприятливих соціально-економічних умовах;

• встановлювати зв’язки з місцевими органами влади та місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, громадськими організаціями, підприємствами, навчальними та науковими установами, сільськогосподарськими господарствами щодо надання фінансової та матеріально-технічної допомоги навчальному закладу, захисту здоров’я та життя учнів, навчальної та виховної роботи організації підвозу та харчування учнів, благоустрою та з питань забезпечення санітарно-гігієнічних умов у навчальному закладі;

• вносити на розгляд керівництва навчального закладу пропозиції щодо

організаційно-господарських питань, які мають бути розглянуті керівництвом навчального закладу в місячний термін і результати розгляду доведені до відома батьків;

• звертатися до директора, класного керівника, педагогічної та ради навчального закладу щодо роз’яснення стану і перспектив роботи навчального закладу та з окремих питань, що турбують батьків;

• порушувати клопотання щодо позбавлення чи обмеження батьківських прав;

• створювати благодійні фонди відповідно до чинного законодавства, у

тому числі контролювати надходження і розподіл грошей, брати участь у

вирішенні інших питань;

• надавати пропозиції щодо матеріальної допомоги учням, стимулювати діяльність педагогічних працівників і результативності виступів учнів-переможців олімпіад (конкурсів, змагань), батьків;

• сприяти дотриманню санітарно-гігієнічних та матеріально-технічних умов функціонування навчального закладу;

• контролювати раціональне використання фондів загального обов’язкового навчання.


І Н Ф О Р М А Ц І Я КЗ ЗЕЛЕНЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

І-ІІІ СТУПЕНІВ ПРО ЗАКЛАД ОСВІТИ

станом на 15 червня 2017 року

1. Повна назва ЗНЗ (за Статутом):_КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ МИРОНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ__________

2. Термін дії свідоцтва про державну атестацію (число, місяць, рік):_09.06.2018 р.

3. Індекс, повна адреса, телефон, факс, рік заснування даного типу ЗНЗ

та e-mail:_08832, Київська область, Миронівський район,с. Зеленьки, вул. Миру, 1тел. 37-3-17

E-mail: zelenki-zosh@ukr.net.

4. Відомості про керівників ЗНЗ:

Керівники

Спеціаль-ність за дипломом

Що викладає

Категорія

Звання

Рік атестації

Рік курсової

перепідго-товки

Місце курсової перепідго-товки

Стаж загальний

Стаж керівної роботи

Генералова Л.П. - директор

Почат-ковенавча-ння

Образотворче мистецтво, трудо-венавча-ння

Ви-ща

Старший вчи-тель

2017

2016

Комунальний вищий навчальний заклад «Академія наперерв-ної освіти»

38

21

Пилипенко Н.В. - заступник директора з навчально-виховної роботи

Англійська мова, україн-ська мова і літера-тура

Англійська мова

Ви-ща

Старший вчи-тель

2014

2013

Київсвь-кий обласний інститут післядип-ломної освіти педагогічних кадрів

23

15

Оксентіюк Л.О. - заступник директора з виховної роботи

Біоло-гія, початкове навча-ння

Біоло-гія, еколо-гія

І

-

2017

2017

Комунальний вищий навчальний заклад «Академія наперерв-ної освіти»

17

2

5.Інформація про вчителів: всього- 28, сумісників-1,_психологів-1

Категорії (кількість): вища-9, І-9, П-5, спеціаліст-4

Звання (кількість): ст. вчит.-6, уч.-метод-, засл. вчитель-, канд. н-к-, доктор наук-_

Курсова перепідготовка (кількість):2014-6, 2015-3, 2016- 12

6. К-сть учнів: 1-4 кл.-66, 5-9 кл.-70, 10-11 кл.-16, всього-152.;

середня наповнюваність класів - 17

7. Підключення до Інтернет так, , тип підключення, електронна адреса, кількість усіх учителів, які пройшли курси “Інтел”- 26, з них у 2016/2017 н.р.-0

8. Кількість комп’ютерних класів- 1, з них сучасних 1

9. Готовність шкільної їдальні (у %):50%

10. Використано позабюджетних коштів (у грн): 290 000 грн.

11.Допрофільна підготовка забезпечується:

вивченням курсів за вибором -9,

факультативів-5

роботою в гуртках - 11, секціях -4 .

11. Наявність у ЗНЗ класів з поглибленим вивченням навчальних предметів (предмети,класи, к-сть учнів):

2014-0 , 2015- українська мова,8 клас,17 учнів , 2016- українська мова,9 клас,17 учнів .

12.Предмети інваріантної частини РНП, що вивчалися на поглибленому рівні та відповідали профілям навчання у ЗНЗ, наприклад,

Профіль

Предмет, який вивчається на поглибленому рівні

(основний для профілю)

Класи

Технологічний

Технології

10, 11

13. Рівні знань учнів (разом з усіх предметів, що вивчаються поглиблено) за три останні роки:

Рівні (у %)

2014/2015

2015/2016

2016/2017

Високий (В)

-

3\17%

3\17%

Достатній (Д)

-

7\41%

8\47%

РАЗОМ (В+Д)

-

10\58%

11\64%

Середній

-

4\24%

3\17%

Початковий

-

3\17%

2\12%

14.Профільне навчання (назви профілів, к-сть учнів):

2014- технологічний, 22 учні ,

2015- технологічний, 19 учнів ,

2016- технологічний, 16 учнів .

15. Кількість випускників – медалістів за три роки:

Навчальний рік

К-стьвипускни

ків

Кількість випускни

ків – медалістів

%медаліс

тів

Кількість випускників-медалістів (срібло)

% медалістів

Кількість випускників-медалістів (золото)

%медалістів

2014/2015

12

1

8,3%

-

-

1

8,3%

2015/2016

10

1

10%

1

10%

-

-

2016/2017

9

-

-

-

-

-

-

16. Результативність участі випускників у ЗНО:

Предмети

Взяли участь

(к-сть учнів)

200 – 181 бал

180 – 153 бали

152–124 бали

123-106 балів

К-сть учнів

%

К-стьучнів

%

К-стьучнів

%

К-стьучнів

%

Українська моваі література

9

4

44%

5

55%

Математика

3

3

100%

Історія України

8

8

100%

Хімія

1

1

100%

Біологія

1

1

100%

Географія

5

1

20%

4

80%

17. Вступ випускників до ВНЗ за три роки:

Вступ до ВНЗ

2014/2015

2015/2016

2016/2017

Кількість випускників

12

10

9

Вступ до ВНЗ взагалі - (к-сть, %)

5\42%

6\60%

18.Кількість переможців інтелектуальних змагань у 2016/2017 н. р.:

Змагання

Олімпі-

ади (предмети)

Конкурси

МАН

(секції)

Інтернет – олімпіа

ди

(предмети)

«Кенгу

ру»

(+ учасники)

«Геліан

тус»

(+ учасники)

«Соняшник»

(+ учасни

ки)

Турні

ри

(назви)

«Олім-пус»

Районні

1

Обласні

Всеукраїнські

17

35

10

Міжнародні

19. Друковані роботи, сертифікати педагогів, в тому числі педагогів зі званням :

Вчитель

Звання

Назва роботи (сертифікату)

Де надруковано, коли

Оксентіюк Лариса Олександрівна

-

«Біологічна освіта в сучасній українській школі»

10.04.2017 р.

20. Кількість періодичних видань, що передплачував заклад освіти у 2016/2017 н. р : ____5___.

21. Список програм:

а) інваріантна частина РНП (окремо виділити предмети поглибленого вивчення).

Предмет

(поглиблене вивчення)

Назва програми

Клас

Видавництво

Рік видання

Погоджено

(ПІБ методиста МК)

Українська мова

С.О.Караман, О.М. Авраменко,

О. В. Караман,

М. Я. ПлющК.В. Таранік- Ткачук, В. Програма для ЗНЗ з поглибленим вивченням української мов

8-9

Київ: Грамота, 2011 р.

Півень О.В.

б) варіативна частина РНП (предмети за вибором обов’язкові, курси за вибором, факультативи)

5.Інформація про вчителів: всього- 28, сумісників-1,_психологів-1

Категорії (кількість): вища-9, І-9, П-5, спеціаліст-4

Звання (кількість): ст. вчит.-6, уч.-метод-, засл. вчитель-, канд. н-к-, доктор наук-_

Курсова перепідготовка (кількість):2014-6, 2015-3, 2016- 12

6. К-сть учнів: 1-4 кл.-66, 5-9 кл.-70, 10-11 кл.-16, всього-152.;

середня наповнюваність класів - 17

7. Підключення до Інтернет так, , тип підключення, електронна адреса, кількість усіх учителів, які пройшли курси “Інтел”- 26, з них у 2016/2017 н.р.-0

8. Кількість комп’ютерних класів- 1, з них сучасних 1

9. Готовність шкільної їдальні (у %):50%

10. Використано позабюджетних коштів (у грн): 290 000 грн.

11.Допрофільна підготовка забезпечується:

вивченням курсів за вибором -9,

факультативів-5

роботою в гуртках - 11, секціях -4 .

11. Наявність у ЗНЗ класів з поглибленим вивченням навчальних предметів (предмети,класи, к-сть учнів):

2014-0 , 2015- українська мова,8 клас,17 учнів , 2016- українська мова,9 клас,17 учнів .

12.Предмети інваріантної частини РНП, що вивчалися на поглибленому рівні та відповідали профілям навчання у ЗНЗ, наприклад,

Факультативи

Назва програми

Клас

Видавництво Рік видання

Ким

затверджено

Погоджено

(ПІБ методиста)

Факультатив-ний курс «Креслення»

Програма для профільного навчання учнів ЗНЗ (технологічний профіль)

8-10

Лист МОНУ

№ 1/11-17679 від 19.11.13 року

МОНУ

Мірошніченко Ю.Б.

Курс за вибором «Українознавство»

Програма курсу за вибором «Українознавство

(Головай І..)

8-9

Лист ІІТ і ЗО МОНУ

№14.І\12 -Г-1058 від 03.07.2014 року

МОНУ

Яшина Т.В.

Факультатив-ний курс «Етика»

Програма факультативного курсу «Етика»

5-6

Лист МОНМСУ №1\9-324 від 16.05.2013 р.

МОНУ

Яшина Т. В.

Факультативний курс «Київщинознавство»

Програма факультативного курсу «Київщинознавство» (Довгань А.І., Совенко В.В.)

5-7

Лист ПТВО №14.1/12-Г - 811 від 02.06.2014 року

ПТВО

Іщенко Н.П.

Курс за вибором «Основи споживчих знань»

Програма курус за вибором «Основи споживчих знань»

(Гільберг Т.Г.,

Капіруліна С.Л.,

Довгань А.І.)

10-11

Лист ПТЗО №14.1\12-Г -81 від 23.03.2012 року

ПТЗО

Іщенко Н.П.

Курс за вибором «Маленькі Українці подорожують країнами Європи»

Програма курсу за вибором «Маленькі Українці подорожують країнами Європи»

4

Лист ПТЗО №14.1\12-Г-25 від 31.01.2012 року

ПТЗО

Боченко Т.М.

Курс за вибором «Основи науково-дослідницької діяльності»

Програма курсу за вибором «Основи науково-дослідницької діяльності»

(Артем’єва О.О.,)

10

Лист МОНУ №1\11 -9328

від 01.06.2013 року

МОНУ

Іщенко Н.П.

Курс за вибором «Кроки до порозумін-ня»

Програма курсу за вибором «Кроки до порозуміння» (Пометун О, Сущенко І., Баранова І.)

10-11

МОНУ (протокол№1 від 20.01.2016 року);

Лист №2.1\12-Г-21 від 29.01.2016

МОНУ

Яшина Т.В.

Курс за вибором «Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ\СНІД»

Програма курсу за вибором «Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ\СНІДу» (Воронцова Т.В., Оржеховська В.М., Пономаренко В.С.)

10-11

МОНУ (протокол№1 від 27.04.2010 року); Лист МОНУ №141\12 – Г -250

від 02.07.2013 року

МОНУ

Закрева Г.Я.

Заняття спеціальної медичної групи

Фізична культура для спеціалізованої медичної групи (Мейєр В.І., Деревянко В.В.)

5-9

Лист МОНУ №1\9 -305

від 26.06.20015

року

МОНУ

Марченко О.М.

І Н Ф О Р М А Ц І Я КЗ ЗЕЛЕНЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

І-ІІІ СТУПЕНІВ ПРО ЗАКЛАД ОСВІТИ

станом на 15 червня 2017 року

1. Повна назва ЗНЗ (за Статутом):_КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ МИРОНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ__________

2. Термін дії свідоцтва про державну атестацію (число, місяць, рік):_09.06.2018 р.

3. Індекс, повна адреса, телефон, факс, рік заснування даного типу ЗНЗ

та e-mail:_08832, Київська область, Миронівський район,с. Зеленьки, вул. Миру, 1тел. 37-3-17

E-mail: zelenki-zosh@ukr.net.

4. Відомості про керівників ЗНЗ:

Керівники

Спеціаль-ність за дипломом

Що викладає

Категорія

Звання

Рік атестації

Рік курсової

перепідго-товки

Місце курсової перепідго-товки

Стаж загальний

Стаж керівної роботи

Генералова Л.П. - директор

Почат-ковенавча-ння

Образотворче мистецтво, трудо-венавча-ння

Ви-ща

Старший вчи-тель

2017

2016

Комунальний вищий навчальний заклад «Академія наперерв-ної освіти»

38

21

Пилипенко Н.В. - заступник директора з навчально-виховної роботи

Англійська мова, україн-ська мова і літера-тура

Англійська мова

Ви-ща

Старший вчи-тель

2014

2013

Київсвь-кий обласний інститут післядип-ломної освіти педагогічних кадрів

23

15

Оксентіюк Л.О. - заступник директора з виховної роботи

Біоло-гія, початкове навча-ння

Біоло-гія, еколо-гія

І

-

2017

2017

Комунальний вищий навчальний заклад «Академія наперерв-ної освіти»

17

2

Профіль

Предмет, який вивчається на поглибленому рівні

(основний для профілю)

Класи

Технологічний

Технології

10, 11

13. Рівні знань учнів (разом з усіх предметів, що вивчаються поглиблено) за три останні роки:

Рівні (у %)

2014/2015

2015/2016

2016/2017

Високий (В)

-

3\17%

3\17%

Достатній (Д)

-

7\41%

8\47%

РАЗОМ (В+Д)

-

10\58%

11\64%

Середній

-

4\24%

3\17%

Початковий

-

3\17%

2\12%

14.Профільне навчання (назви профілів, к-сть учнів):

2014- технологічний, 22 учні ,

2015- технологічний, 19 учнів ,

2016- технологічний, 16 учнів .

15. Кількість випускників – медалістів за три роки:

Навчальний рік

К-стьвипускни

ків

Кількість випускни

ків – медалістів

%медаліс

тів

Кількість випускників-медалістів (срібло)

% медалістів

Кількість випускників-медалістів (золото)

%медалістів

2014/2015

12

1

8,3%

-

-

1

8,3%

2015/2016

10

1

10%

1

10%

-

-

2016/2017

9

-

-

-

-

-

-

16. Результативність участі випускників у ЗНО:

Предмети

Взяли участь

(к-сть учнів)

200 – 181 бал

180 – 153 бали

152–124 бали

123-106 балів

К-сть учнів

%

К-стьучнів

%

К-стьучнів

%

К-стьучнів

%

Українська моваі література

9

4

44%

5

55%

Математика

3

3

100%

Історія України

8

8

100%

Хімія

1

1

100%

Біологія

1

1

100%

Географія

5

1

20%

4

80%

17. Вступ випускників до ВНЗ за три роки:

Вступ до ВНЗ

2014/2015

2015/2016

2016/2017

Кількість випускників

12

10

9

Вступ до ВНЗ взагалі - (к-сть, %)

5\42%

6\60%

18.Кількість переможців інтелектуальних змагань у 2016/2017 н. р.:

Змагання

Олімпі-

ади (предмети)

Конкурси

МАН

(секції)

Інтернет – олімпіа

ди

(предмети)

«Кенгу

ру»

(+ учасники)

«Геліан

тус»

(+ учасники)

«Соняшник»

(+ учасни

ки)

Турні

ри

(назви)

«Олім-пус»

Районні

1

Обласні

Всеукраїнські

17

35

10

Міжнародні

19. Друковані роботи, сертифікати педагогів, в тому числі педагогів зі званням :

Вчитель

Звання

Назва роботи (сертифікату)

Де надруковано, коли

Оксентіюк Лариса Олександрівна

-

«Біологічна освіта в сучасній українській школі»

10.04.2017 р.

20. Кількість періодичних видань, що передплачував заклад освіти у 2016/2017 н. р : ____5___.

21. Список програм:

а) інваріантна частина РНП (окремо виділити предмети поглибленого вивчення).

Предмет

(поглиблене вивчення)

Назва програми

Клас

Видавництво

Рік видання

Погоджено

(ПІБ методиста МК)

Українська мова

С.О.Караман, О.М. Авраменко,

О. В. Караман,

М. Я. ПлющК.В. Таранік- Ткачук, В. Програма для ЗНЗ з поглибленим вивченням української мов

8-9

Київ: Грамота, 2011 р.

Півень О.В.

б) варіативна частина РНП (предмети за вибором обов’язкові, курси за вибором, факультативи)

Факультативи

Назва програми

Клас

Видавництво Рік видання

Ким

затверджено

Погоджено

(ПІБ методиста)

Факультатив-ний курс «Креслення»

Програма для профільного навчання учнів ЗНЗ (технологічний профіль)

8-10

Лист МОНУ

№ 1/11-17679 від 19.11.13 року

МОНУ

Мірошніченко Ю.Б.

Курс за вибором «Українознавство»

Програма курсу за вибором «Українознавство

(Головай І..)

8-9

Лист ІІТ і ЗО МОНУ

№14.І\12 -Г-1058 від 03.07.2014 року

МОНУ

Яшина Т.В.

Факультатив-ний курс «Етика»

Програма факультативного курсу «Етика»

5-6

Лист МОНМСУ №1\9-324 від 16.05.2013 р.

МОНУ

Яшина Т. В.

Факультативний курс «Київщинознавство»

Програма факультативного курсу «Київщинознавство» (Довгань А.І., Совенко В.В.)

5-7

Лист ПТВО №14.1/12-Г - 811 від 02.06.2014 року

ПТВО

Іщенко Н.П.

Курс за вибором «Основи споживчих знань»

Програма курус за вибором «Основи споживчих знань»

(Гільберг Т.Г.,

Капіруліна С.Л.,

Довгань А.І.)

10-11

Лист ПТЗО №14.1\12-Г -81 від 23.03.2012 року

ПТЗО

Іщенко Н.П.

Курс за вибором «Маленькі Українці подорожують країнами Європи»

Програма курсу за вибором «Маленькі Українці подорожують країнами Європи»

4

Лист ПТЗО №14.1\12-Г-25 від 31.01.2012 року

ПТЗО

Боченко Т.М.

Курс за вибором «Основи науково-дослідницької діяльності»

Програма курсу за вибором «Основи науково-дослідницької діяльності»

(Артем’єва О.О.,)

10

Лист МОНУ №1\11 -9328

від 01.06.2013 року

МОНУ

Іщенко Н.П.

Курс за вибором «Кроки до порозумін-ня»

Програма курсу за вибором «Кроки до порозуміння» (Пометун О, Сущенко І., Баранова І.)

10-11

МОНУ (протокол№1 від 20.01.2016 року);

Лист №2.1\12-Г-21 від 29.01.2016

МОНУ

Яшина Т.В.

Курс за вибором «Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ\СНІД»

Програма курсу за вибором «Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ\СНІДу» (Воронцова Т.В., Оржеховська В.М., Пономаренко В.С.)

10-11

МОНУ (протокол№1 від 27.04.2010 року); Лист МОНУ №141\12 – Г -250

від 02.07.2013 року

МОНУ

Закрева Г.Я.

Заняття спеціальної медичної групи

Фізична культура для спеціалізованої медичної групи (Мейєр В.І., Деревянко В.В.)

5-9

Лист МОНУ №1\9 -305

від 26.06.20015

року

МОНУ

Марченко О.М.

Курс «Культура добросусідства»

Програма курсу «Культура добросусідства» (Араджионі М.В.)

2,6

Лист МОНУ №187 від 17.06.20015

року

МОНУ

Яшина Т.В.

Курс «Культура добросусідства»

Програма курсу «Культура добросусідства» (Араджионі М.В.)

2,6

Лист МОНУ №187 від 17.06.20015

року

МОНУ

Яшина Т.В.

Кiлькiсть переглядiв: 1109

Коментарi

  • refdeGaW

    2018-02-21 02:58:12

    Мне нравится Ваша идея. Предлагаю вынести на общее обсуждение. --- Очень ценная фраза fifa 15 cracks only v2 by 3dm, fifa 15 cracks 3dm v5 торрент а также [url=http://15fifa.ru/]сайт ea sports[/url] скачать фифа 15 на пк на русском...

  • charnoroG

    2018-01-29 21:13:20

    Все в свое время. --- Рекомендую Вам посетить сайт, с огромным количеством информации по интересующей Вас теме. игры футбол fifa 15 скачать, fifa 15 cracks origin или [url=http://15fifa.ru/skachat-kljuchi-fifa-15/33-skachat-fifa-15-crack-kryak-tabletka-klyuch-besplatno.html]скачать таблетку fifa 15 pc[/url] скачать fifa 15 rus pc...