• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Садочок "Капітошка"

Новий рік в садочку. До вихованців садочку "Капітошка" завітав Дід Мороз, дітки порадували старенького віршами, танцями, пісеньками. На знак подяки дідусь пригостив діток солодкими подарунками.

/Files/images/IMG_20211223_114253.jpg

/Files/images/IMG_20211223_100635.jpg

/Files/images/IMG_20211111_104855.jpg

/Files/images/зображення_viber_2021-09-23_11-25-03-359.jpg

Свято осені в садочку

/Files/images/изображение_viber_2021-06-08_19-15-15.jpg

РОЗПОРЯДЖЕННЯ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ЩОДО ПЛАНУ ПРІОРИТЕТНИХ ДІЙ НА 2021 РІК ВІД 24 БЕРЕЗНЯ 2021 Р. № 276-Р

13.1. ДОСТУПНА ТА ЯКІСНА ДОШКІЛЬНА ОСВІТА:

556. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту нової редакції Закону України “Про дошкільну освіту”, який, зокрема, передбачатиме принципи функціонування системи дошкільної освіти, запровадження нової моделі фінансування дошкільної освіти з метою забезпечення її широкої доступності

557. Впровадження нового Базового компонента дошкільної освіти

558. Запровадження внутрішнього оцінювання освітніх і управлінських процесів у закладах дошкільної освіти на основі критеріїв якості дошкільної освіти

559. Розроблення та впровадження професійних стандартів за професіями “Вихователь” та “Керівник закладу дошкільної освіти”.

Очікувані результати:

- підвищення якості дошкільної освіти, розширення доступу дітей до якісної дошкільної освіти;

- формування необхідних компетенцій у дітей дошкільного віку; забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою;

- створення системи забезпечення якості дошкільної освіти, зокрема шляхом проведення об’єктивної оцінки якості дошкільної освіти України з використанням методики ECERS.

- визначення мінімально необхідних вимог до змісту, кваліфікації та компетентностей вихователя та керівника закладу дошкільної освіти, оновлення посадових інструкцій, програм підготовки молодих фахівців відповідних спеціальностей, визначення траєкторії підвищення кваліфікації та професійного розвитку!

Вихованці ДНЗ "Капітошка" щиро привітали всіх жінок, дівчаток зі святом весни.

/Files/images/20200304_100642[1].jpg

/Files/images/20200304_111050[1].jpg

/Files/images/20200304_101414[1].jpg

/Files/images/20200304_110417[2].jpg

Свято "Святого Миколая"

Старша група

/Files/images/P1070121.JPG

/Files/images/P1070149.JPG

"КАПІТОШКА"

Свято осені завітало до нашого садочка

/Files/images/IMG_20191106_112248.jpg

/Files/images/20191106_102807.jpg

/Files/images/20191106_102224.jpg

/Files/images/20191106_102039.jpg

/Files/images/sadk_kaptoshka/logo капітошка.png

Садочок зустрів своїх вихованців.

9 січня 2018 р. прийняв перших малят ДНЗ в кількості 27 дітей.

/Files/images/sadk_kaptoshka/IMG_1632.JPG

Працює дві групи: «Ромашка» для дітей молодшого віку та «Сонечко» для дітей старшого віку. Харчування 3-х разове безкоштовне для дітей, фінансування відбувається за кошти Миронівської районної ради.

/Files/images/sadk_kaptoshka/IMG_1641.JPG

Групи забезпечені ігровим демонстраційним матеріалом, в кожній групі є телевізор, музичний центр.

Світлі та теплі спальні чекають малечу.

Працюють 3 вихователі та 2 помічники. Садочок розрахований на 50 дітей. Подали заяви 38 батьків.

Смоляр Я.В.

ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ЗДО

на період до 2023р.

ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ЗДО

на період до 2023р.

ЗМІСТ…………………………………………………………….…………………….2

ВСТУП…………………………………………………………….……………………3

  1. Паспорт Програми розвитку …………………………..……………………4
  2. Аналіз діяльності ДНЗ …………….…….…………………..6

2.1. Загальна характеристика закладу дошкільної освіти

2.2. Аналіз діяльності

2.3. Мета, завдання, принципи роботи та пріоритетний напрямок

розвитку ЗДО

Проекти з реалізації завдань програми…………………………………9

І проект «Здоров’язбережувальне середовище»…………………………….11

II проект «Кадри»……………………………………………………………..12

IІІ проект «Виховання і розвиток особистості дитини»…………………….12

ІV проект «Соціально-психологічний супровід освітнього процесу»…….13

  1. V. Проект «Дошкільний заклад – сім’я. Педагогіка співробітництва»……16

VІ проект «Матеріально-технічне забезпечення»……………………….…18

Вступ

Розвиток закладу дошкільної освіти в умовах реалізації нової державної освітньої політики, основними орієнтирами якої є:

  • створення умов для збереження, зміцнення здоров’я вихованців
  • становлення відкритої, гнучкої і доступної системи освіти
  • недостатня готовність і включеність батьків в управління якістю освіти дітей через суспільно – державні форми управління
  • необхідність інтенсифікації педагогічної праці, підвищення її якості та результативності щодо застосування сучасних освітніх технологій
  • необхідність створення сфери додаткових освітніх послуг
  • створення в дитячому садку системи інтеграційної освіти, що реалізує право кожної дитини на якісну та доступну освіту
  • підвищення якості освіти в ЗДО через впровадження сучасних педагогічних технологій, в тому числі інформаційно-комунікаційних

Планування розвитку освітньої системи ЗДО до 2023 року зумовлено необхідністю кардинальних змін, спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності ЗДО, вирішення стратегічних завдань.

На сучасному етапі плідна співпраця усіх учасників освітнього процесу набуває найактуальнішого змісту, насамперед по створенню та оптимізації гармонійного розвивального середовища для дітей.

Програма розвитку закладу дошкільної освіти визначає стратегічні пріоритети розвитку установи, започатковує організаційні шляхи її реалізації, обгрунтовує ресурсні потреби. Вона скеровує учасників навчально-виховного процесу до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, суспільства та держави на засадах європейських вимірів якості освіти.

Як зазначено в Концепції Державної цільової програми розвитку дошкільної освіти, основним завданням дошкільної освіти є збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини, виховання любові до Батьківщини, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій та звичаїв, свідомого ставлення до себе, оточення та навколишнього природного середовища, формування особистості дитини. Сьогодні увага педагогів направлена на створення нової моделі дошкільного навчального закладу, який використовує в своїй діяльності загальні закономірності сучасного менеджменту, на оновлення навчальної бази установи. Новий контекст дошкільної освіти змушує педагогів змінювати свою роль у реалізації освітніх програм, педагог має активізувати процеси самовиховання та саморозвитку, ознайомлюватися з новими ідеями, оволодівати новими освітніми технологіями, співпрацювати з батьками своїх вихованців. Тому стає актуальним визначення стратегічних пріоритетів розвитку закладу та шляхів їхньої реалізації. Нова Програма визначає стратегічні пріоритети розвитку закладу дошкільної освіти, започатковує організаційні шляхи її реалізації, обґрунтовує ресурсні потреби. Вона скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, суспільства та держави на засадах європейських вимірів якості освіти. Програма містить комплекс методичних, матеріально-технічних, управлінських проектів із визначенням шляхів їх реалізації та джерел фінансування. У ній максимально враховано суспільні потреби батьків щодо рівня освіти, розвиток науково-інформаційних технологій, досягнення в галузі педагогічних новацій. Програма розвитку закладу дошкільної освіти на 2018 – 2023 роки покликана суттєво покращити матеріально-технічне забезпечення закладу.

1.Паспорт Програми розвитку

Підставою для розробки програми є необхідність удосконалення змісту діяльності навчального закладу.

Нормативно-правова база

– Конституція України;

– Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року; – Закони України:

* «Про освіту»,

* «Про дошкільну освіту».

* «Про охорону дитинства»;

* «Про захист персональних даних».

– Розпорядження Кабінету Міністрів України:

* від 27.08.2010 № 1721-р «Про схвалення Концепції Державної цільової програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року»; ·

– Накази Міністерства освіти і науки України:

* від 13.09. 2010 № 868 «Про виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 785»;

* від 01.10.2010 № 912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивної освіти».

* від 11.10.2017р. лист № 119-249 «Щодо організації взаємодії ЗДО з батьками вихованців».

* від 19.04.2018р. лист № 1\9-249 «Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти»

Розробники Програми Заклад дошкільної

Авторський колектив директор ЗДО – Генералова Л.П.

Учасники програми Трудовий колектив дошкільного навчального закладу, громадські організації та сім’ї вихованців закладу.

Мета Створити сучасний освітній простір у закладі, що забезпечить потреби дітей у якісній освіті та потреби педагогів у розвитку власної професійної компетентності.

Завдання

– створити умови для формування здоров’я збережувального середовища в навчальному закладі;

– здійснення особистісно-орієнтованого підходу у становленні цілісної особистості дошкільника;

– забезпечити якісне управління освітнім процесом та системне підвищення якості дошкільної освіти на інноваційній основі;

– розвиток профільного спрямування закладу;

– створити належні умови для функціонування освітнього закладу, який забезпечує розвиток, виховання і навчання дитини, реалізацію інтелектуальних, культурних, творчих можливостей дошкільників шляхом впровадження інноваційних технологій, альтернативних методик;

– оптимізувати роботу з батьками та громадськістю.

Терміни реалізації 2018-2023рр

Структура Програми

Вступ

  1. Паспорт Програми.
  2. Аналіз діяльності ЗДО.
  3. Мета, завдання, принципи роботи та пріоритетний напрямок розвитку дошкільного навчального закладу
  4. Проекти з реалізації завдань Програми

Ресурсне забезпечення Програми

Розробка та реалізація механізмів залучення додаткових фінансових та матеріальних ресурсів з метою удосконалення матеріально-технічної та методичної бази закладу; підвищення ефективності надання освітніх послуг, формування іміджу закладу.

  1. Аналіз діяльності ЗДО

2.1. Загальна характеристика закладу дошкільної освіти

2 групи

У ЗДО створені сприятливі умови для формування життєвої компетентності дошкільників.

Штатний розпис відповідає вимогам типового. Кількість працівників 9\ за штатним розписом 9\, з них:

– 3 педагогічних ,

– 6 обслуговуючого персоналу .

Головною метою ЗДО є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, створення сприятливих умов для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, для її фізичного, розумового і духовного розвитку, формування її життєвої компетентності.

Діяльність колективу ЗДО спрямовується на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

  • збереження та зміцнення фізичного й психічного здоров’я дітей;
  • формування всебічно розвиненої особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів дітей;
  • забезпечення готовності продовжувати освіту;
  • корекцію відхилень та вад фізичного та мовного розвитку;
  • забезпечення соціальної адаптації дітей

2.2. Аналіз діяльності ЗДО

Напрямок діяльності

Сильні сторони

(Потенційні внутрішні переваги)

Слабкі сторони

(Потенційні внутрішні недоліки)

Організація освітнього процесу

1.Чітке блочно-тематичне планування освітнього процесу.

2. Широке впровадження ІКТ-технологій в освітню роботу закладу. 80 % педпрацівників володіють комп’ютером. 3.Належний розвиток, навчання, виховання дітей дошкільного віку, підготовка до навчання в школі

4.Організація гурткової роботи в ДНЗ.

5. Належний рівень програмно-методичного забезпечення для успішної організації освітнього процесу.

6.Гнучкість, диференціація педагогічного процесу .

7.Високий показник власних напрацювань колективу:

\10 виданих методичних посібників\, 8 «вихователів-методистів», 14педагогів мають вищу категорію.

8.Впровадження в практику роботи інновацій.

9. Наявність мультимедійного обладнання для проведення освітньго процесу.

10.Участь та призові місця педагогічного колективу в міських та обласних конкурсах.

1. 1. Недостанє забезпечення матеріально-технічної бази сучасним стандартам.

Кадрова політика, управління персоналом

1.Ефективний менеджмент, перевага демократичного стилю управління.

2.Належний рівень професійної компетентності персоналу.

3.Моральна і психологічна згуртованість колективу.

4. Чіткість в розподілі та якісне виконання обов’язків.

Маркетинг

1. Позитивний імідж дошкільного закладу в місті.

2. Висвітлення інформації про діяльність дошкільного закладу на веб-сайті дошкільного закладу.

3. Участь закладу в інтернет конкурсах.

Інновації

1. Активне використання та впровадження педагогами інноваційних та педагогічних технологій в освітній процес.

2. Систематичне використання в освітньому процесі проектної технології.

3. Впровадження в роботу з дітьми інтегрованої зображувальної діяльності.

1. Недостатність фінансування для більш широкого впровадження та використання інноваційних технологій, альтернативних методик

Фінансування

1.Стабільність бюджетного фінансування.

1.Недостатність коштів на незахищених статтях.

2. Недостатність фінансування для забезпечення стимулюючих виплат педагогам.

Матеріально-технічне забезпечення

забезпечення комп’ютерною технікою (50% за рахунок збереження особистих речей на робочому місці)

2.3. Мета, завдання, принципи роботи та пріоритетний напрямок розвитку дошкільного навчального закладу

Виходячи з аналізу діяльності закладу дошкільної освіти «Журавлик» ми визначили мету Програми:

Створити сучасний освітній простір у закладі, що забезпечить якісну освіту дітям та розвиток власної професійної компетентності педагогам.

Завдання програми:

  • забезпечити якісне управління навчально-виховним процесом та системне підвищення якості дошкільної освіти на інноваційній основі;
  • створити умови для формування здоров’язбережувального середовища в навчальному закладі;
  • створити належні умови для функціонування освітнього закладу, який забезпечує розвиток, виховання і навчання дитини, реалізацію інтелектуальних, культурних, творчих можливостей дошкільників шляхом впровадження інноваційних технологій, альтернативних методик;
  • здійснення особистісно-орієнтованого підходу у становленні цілісної особистості дошкільника;
  • удосконалити предметно-розвивальне середовище в групах;
  • оптимізувати роботу з батьками та громадськістю;
  • розвиток профільного спрямування закладу;
  • створити оптимальні організаційно-педагогічні, санітарно-гігієнічні навчально-методичні і матеріально-технічні умови для сталого функціонування ЗДО;

Діяльність закладу спрямована на забезпечення якісної і доступної освіти, гармонійного та різнобічного розвитку дитини дошкільного віку.

Напрями діяльності закладу дошкільної освіти:

  • реалізація державної політики в галузі освіти;
  • забезпечення фізичного та психічного розвитку дітей;
  • розвиток творчих здібностей дітей;
  • створення умов для забезпечення наступності між дошкільною ланкою та початковою школою.
  • створення в умовах закладу розвивального життєвого простору для формування життєвої компетентності вихованців;
  • оновлення змісту, форм і методів виховання і навчання відповідно до вікових особливостей дітей

Принципи роботи за Програмою:

  • нормативності (у роботі керуватися основними законодавчими та нормативними документами);
  • динамічності (передбачає оперативне реагування на зміни в освітньому середовищі);
  • комплексності (передбачає рівноцінну реалізацію усіх завдань, які стоять перед дошкільним закладом);
  • колективної та особистісної відповідальності за процес і результати діяльності дошкільного закладу;
  • рефлексії (на раціональному рівні це надасть можливість конструктивно аналізувати зроблене, на емоційному – зберігати та поглиблювати емоційно-творчу атмосферу в колективі).

Умови реалізації програми:

  • Запровадження нових педагогічних та управлінських технологій.
  • Система постійного відстеження якості надання освітніх послуг.
  • Організаційне та функціональне оновлення діяльності методичної служби

Очікувані результати:

  • будуть створені соціально сприятливі умови для здобуття дошкільної освіти;
  • буде сформоване свідоме ставлення дітей до власного здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності; підвищення рівня фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі;
  • буде сформований морально-духовний розвиток дитини,ціннісне ставлення до природи, культури, людей, власного «Я»; здатність приймати самостійні рішення, здійснювати свідомі вибори, відповідально самовизначатися, проявляти свій потенціал;
  • в дітей будуть сформовані вміння та навички, необхідні для продовження освіти в школі;
  • будуть раціонально використовуватися освітні інновації, ідеї передового досвіду та розроблятимуться власні педагогічні технології, що сприятимуть підвищенню якості освітнього процесу;
  • будуть створені сприятливі умови для підвищення методичної та психологічної підготовки педагогічних кадрів;
  • буде покращена матеріально-технічна база дошкільного закладу;
  • буде висока результативність надання додаткових освітніх послуг;
  • буде забезпечена активна участь громадськості, батьків до формування освітньої політики закладу.
  1. Проекти з реалізації Програми розвитку закладу дошкільної освіти

І. Проект «Здоров’язбережувальне середовище»

II.Проект «Кадри»

III. Проект «Предметно-розвивальне середовище»

ІV. Проект «Соціально-психологічний супровід навчально-виховного процесу»

  1. V. Проект «Дошкільний заклад – сім’я»

VІ.Проект «Матеріально-технічне забезпечення»

Очікувані результати

Основними результатами програми розвитку закладу дошкільної освіти №39 будуть системні позитивні зміни в його діяльності, зокрема:

– створені соціально сприятливі умови для здобуття дошкільної освіти;

– сформоване свідоме ставлення дітей до власного здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності;

-підвищення рівня фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі;

-сформований морально-духовний розвиток дитини,ціннісне ставлення до природи, культури, людей, власного «Я»; здатність приймати самостійні рішення, здійснювати свідомі вибори, відповідально самовизначатися, проявляти свій потенціал;

-в дітей сформовані вміння та навички, необхідні для продовження освіти в школі;

– раціонально використовуватимуться освітні інновації, ідеї передового досвіду та розроблятимуться власні педагогічні технології, що сприятимуть підвищенню якості освітнього процесу ; -створені сприятливі умови для підвищення теоретичної, методичної, практичної та психологічної підготовки педагогічних кадрів ;

-буде покращена матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти;

– буде висока результативність надання додаткових освітніх послуг; – буде забезпечена активна участь громадськості, батьків до формування освітньої політики закладу.

Контроль, корекція програми

Системний моніторинг реалізації Програми та її фінансування; участь батьків і громадськості у незалежному оцінюванні якості освіти

І проект «Здоров’язбережувальне середовище»

Мета проекту – залучення дітей до здорового способу життя в умовах дошкільного навчального закладу та сім’ї, формування мотиваційної установки на здоровий і активний спосіб життя педагогів і дітей.

Завдання:

  • створити умови для формування здоров’язбережувального середовища в навчальному закладі;
  • зміцнювати й загартовувати організм дитини;
  • сприяти розвитку фізичних якостей;
  • поповнити матеріальну базу для роботи з фізичного виховання.

Пріоритети:

– здоров’я дітей

– загартовуючі заходи

– оптимальний руховий режим

Заходи з реалізації проекту:

№ п\п

Зміст заходу

Термін виконання

Виконавець

1.

Впроваджувати в практику роботи нетрадиційні методи, альтернативні технології, освітні програми щодо формування здорового способу життя дошкільників.

2018-2022

директор , вихователь- методист, інструктори з фізкультури та плавання, вихователі груп

2.

Впроваджувати в практику роботи закладу дошкільної освіти оздоровчих технологій.

Постійно

Вихователь – методист, педагоги

3.

Забезпечувати ЗДО методичною літературою з окресленої проблеми.

Постійно

директор , вихователь- методист

4.

Систематично здійснювати медико-педагогічний контроль за фізичним розвитком дітей.

Постійно

директор , вихователь- методист, старша медична сестра

5.

Організувати проведення з педагогами соціально-педагогічних, психологічних та валеологічних майстер-класів та тренінгів з метою удосконалення здоров’язберігаючого середовища в ЗДО та в родинах вихованців

2018-2022

Вихователь- методист психолог

6.

Запровадити комплекс заходів щодо попередження травмування та нещасних випадків під час освітнього процесу

2018-2022

директор

7.

Контролювати відповід-ність дотримання Держав-них санітарних норм та правил «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей» \ 2013р\

Постійно

директор , старша медична сестра, завгосп

8.

Проводити моніторингові спостереження з питань мотиваційного ставлення педагогів до свого здоров’я та здоров’я дітей.

Щорічно

директор, вихователь- методист, практичний психолог

10.

Висвітлювати питання формування здорового способу життя на сайті ЗДО

Щорічно

директор , вихователь- методист

11.

Поповнити спортивне обладнання для занять з фізкультури. Забезпечувати косметичний ремонт спортивного майданчика та поповнити його спортивним обладнанням.

2018-2022

директор

Очікувані результати:

  • покращення рівня фізичної підготовленості дітей дошкільного віку;
  • підвищення якісних показників здоров’я дітей дошкільного віку;
  • оптимальний рівень сформованості в дітей та педагогів позитивної мотивації на здоровий спосіб життя;
  • поповнення спортивного інвентаря для проведення занять з фізкультури;
  • поповнення фізкультурного обладнання як в групових кімнатах так і на ігрових майданчиках.

II проект «Кадри»

Мета проекту – забезпечення умов для розкриття творчого потенціалу, самореалізації та самовираження всіх суб’єктів освітнього процесу.

Завдання:

  • створити умови для саморозвитку і самореалізації працівників ЗДО;
  • удосконалювати професійну компетентність педагогів як в умовах закладу дошкільної освіти, так і в системі підвищення кваліфікації;
  • підвищувати якість та ефективність освітнього процесу через активне впровадження в практику роботи комп’ютерних технологій.

Пріоритети:

– якісне управління освітнім процесом;

– ефективність освіньої роботи;

– підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Заходи з реалізації проекту:

№ п\п

Зміст роботи

Термін виконання

Виконавець

1

Моніторинг якості професійної діяльності педагогів ЗДО (проведення тестування, )

за потребою

директор, вихователь – методист, практичний психолог

2

Відповідно до атестації забезпечувати проходження курсів підвищення кваліфікації. Ведення зошита самоосвіти педагогів.

2018-2023

директор , вихователь – методист, педагоги

3

Сприяти забезпеченню закладу дошкільної освіти кадрами з фаховою освітою.

2018-2020

директор

4

Доукомплектувати дошкільний заклад необхідною комп’ютерною технікою.

До 2022 року

директор, вихователь – методист

5

Проводити атестацію педагогів, як форму виявлення рівня кваліфікації, що спонукають до професійного вдосконалення.

2018 – 2023

директор, вихователь-методист

7.

Впроваджувати ІКТ технології в освітній процес ЗДО.

2018- 2023

вихователь-методист, всі педагоги

8.

Здійснити поступовий перехід до інтегрованої освітньої діяльності в ЗДО.

2018-2021

вихователь-методист, вихователі груп

9.

Підтримувати видавничу діяльність педагогів закладу.

2018-2023

всі педагоги

10

Вивчати, узагальнювати та поширювати передовий досвід педагогів закладу, матеріали висвітлювати в засобах масової інформації.

2018-2023

директор, вихователь-методист

Очікувані результати:

  • Високий професійний рівень педагогічних працівників.
  • 100% оволодіння педагогами технологіями ІКТ, використання Інтернет ресурсів в професійній діяльності.
  • Достатня мотивація праці.
  • Позитивні зміни у якісному складі педагогічних кадрів.
  • Удосконалення знань про інноваційні методики та технології.
  • Відсутність яскравих проявів професійного вигорання.
  • Зменшення кількості занять, збільшення часу для самостійної діяльності дітей.

IІІ проект «Виховання і розвиток особистості дитини»

Мета проекту – забезпечити особистісне зростання кожної дитини з урахуванням її нахилів, здібностей, індивідуальних, психологічних та фізичних особливостей.

Зміст роботи

Термін виконання

Виконавець

1.

Поповнювати розвивальне предметне середовище в групових кімнатах згідно з Типовим переліком обов’язкового обладнання.

По мірі необхідності

Педагоги

2.

Створити осередок для ігор типу «Лего» в старших групах .

2018- 2022

Педагоги

3.

Продовжити практику проведення в ЗДО свят та розваг народознавчого спрямування.

Щорічно

Вихователь-методист, педагоги

4.

Розробити інтелектуальні карти відповідно до блочно-тематичного планування

2018-2020

Вихователь-методист, творча група педагогів

5.

Впроваджувати нові форми, методи та засоби роботи для підвищення пізнавальної активності дітей.

Постійно

Педагоги

6.

Розробити систему занять та дидактичне забезпечен-ня для роботи з вивчення віршів за допомогою мнемотехніки.

2018-2019

Вихователь-методист, педагоги

7

Використовувати ІКТ у роботі з дітьми дошкільного віку

Постійно

Педагоги

8

Розробити відеопрезента-ції, презентації пізнаваль-ного характеру відповідно до блочно-тематичного планування

2018-2022

Вихователь-методист, педагоги

Соціально-моральний розвиток

1.

Розробити картотеку інтегрованих занять для дітей, спрямованих на розвиток родинно-побутової та соціально-комунікативної компетенції

2018-2022

Вихователь-методист, педагоги

2.

Розробити дидактичне забезпечення інтегрованих занять спрямованих на формування основ духовно-моральних якостей.

2018-2022

Вихователь-методист, педагоги

3.

Удосконалювати роботу з формування у дошкіль-ників правової культури.

2018-2022

Вихователь-методист

1.

Розробити систему роботи з навчання дітей розпові-данню за сюжетними картинами А.М.Богуш «Запрошуємо до розмови».

2018-2019

Вихователь-методист, педагоги

2.

Продовжувати впроваджу-вати в практику роботи з дітьми прийоми мнемотехніки

2018-2022

Педагоги

3.

Поповнити групові осередки портретами видатних письменників, поетів, художників України

2018

Директор, вихователь-методист

1.

Продовжувати використо-вувати на заняттях з образотворчої діяльності нетрадиційні техніки зображувальної діяльності.

2018-2022

Педагоги

2.

Активізувати роботу з ознайомлення дітей із предметами народного декоративно-ужиткового мистецтва народів Закарпаття.

2018- 2020

Педагоги

3.

Оформляти тематичні виставки робіт дітей та батьків.

Постійно

Вихователь-методист, педагоги

4.

Сприяти роботі образотворчого гуртка «Вмілі ручки»

Щорічно

Керівник гуртка

5.

Забезпечити діяльність хореографічного гуртка

Щорічно

Керівник гуртка

6.

Поповнити костюмерну дошкільного закладу нови-ми костюмами для ігор-драматизацій, театральні куточки в групах новими видами театрів.

2018-2022

Директор

7.

Проводити в ЗДО виставки предметів народного декоративно-ужиткового мистецтва народів Закарпаття.

2019-2022

Вихователь-методист, педагоги

Завдання:

  • створити належні умови для функціонування освітнього закладу, який забезпечує розвиток, виховання і навчання дитини, реалізацію інтелектуальних, культурних, творчих можливостей дошкільників;
  • підвищити ефективність ігрової діяльності та пізнавально-гуманітарної роботи;
  • здійснювати особистісно-орієнтованого підхід у становленні цілісної особистості дошкільника шляхом впровадження інноваційних технологій, альтернативних методик;
  • надавати кваліфіковану допомогу дитині у формуванні вмінь та навичок, необхідних для продовження освіти в школі;
  • створити оновлене матеріально-технічне забезпечення закладу відповідно до вимог часу;
  • надавати якісні додаткові освітні послуги ( пізнавальний, художній розвиток, хореографія, предметно-практична діяльність).

Пріоритети:

  • інтелектуально-пізнавальний, соціально-моральний, мовленнєвий, художньо-естетичний розвиток дошкільника.

Заходи з реалізації проекту:

Очікувані результати:

  • розвиток інтелектуальної сфери дошкільників як інтегрованого психічного явища, яке включає ряд пізнавальних процесів;
  • інтенсифікація сенсорного, математичного, мовленнєвого, естетичного, соціального розвитку дітей;
  • висока пізнавальна діяльність дошкільників, формування в них позитивної соціальної поведінки в суспільстві, розвиток самостійності;
  • розвиток мовленнєвої, предметно-практичної компетенції.

ІV Проект «Соціально-психологічний супровід освітнього процесу»

Мета проекту:

повноцінний особистісний та інтелектуальний розвиток дітей, захист психічного здоров’я шляхом здійснення психологічної експертизи і діагностики, соціально-психологічної корекції, профілактики, соціальної реабілітації, психологічної просвіти всіх учасників освітнього процесу.

Завдання:

  • підвищити ефективність діяльності практичного психолога шляхом використання соціально-педагогічних та психологічних технологій;
  • забезпечити якісний психологічний супровід процесу навчання та виховання дітей;
  • орієнтувати роботу практичного психолога на соціально-психологічну профілактику негативних явищ в дитячому середовищі, профілактику девіантної і ризикової поведінки дітей.

Пріоритети:

  • побудова освітнього простору на основі принципу гуманізму;
  • розробка розвиваючих, корекційних програм навчання та виховання.

Заходи з реалізації проекту:

№ з/п

Зміст заходу

Термін виконання

Виконавець

2

Запровадження системного проведення соціально-педагогічних та психоло-гічних досліджень щодо актуальних питань розвитку вихованців на різних вікових етапах та виявлення найбільш болючих проблем навчання і виховання

Постійно

Практичний психолог

3

Проведення діагностики готовності дітей до шкільного навчання

щорічно

Практичний психолог

4

Використання прийому випереджувального навчання при підготовці дітей до школи

2018-2022

Практичний психолог, педагоги

5

Використання нетрадиційних форм роботи (казкотерапія, піскотерапія) під час адапта-ційного періоду дітей в ДНЗ

постійно

Практичний психолог

6

Проведення циклу тренінго-вих занять для всіх учасників освітнього процесу «Емоцій-не благополуччя учасників освітнього процесу»

постійно

Практичний психолог

7

Проведення циклу тематич-них семінарів «Формування сучасного іміджу сучасного педагога»

2018-2019

Практичний психолог

8

Подання матеріалів з досвіду роботи в періодичні видання

2018-2020

Практичний психолог

Очікувані результати:

  • створення особистісної траєкторії розвитку кожної дитини;
  • набуття здатності дітьми будувати морально-етичні взаємовідносини з однолітками, виявляти активний пізнавальний інтерес до оточуючого світу;
  • неконфліктна адаптація учасників освітнього процесу до суспільних змін, збереження їх психосоматичного здоров’я;
  • соціально-педагогічний патронат та психологічний супровід дітей вразливих категорій.

V проект «Дошкільний заклад – сім’я. Педагогіка партнерства.»

Мета проекту – підвищити авторитет і роль сім’ї у вихованні і соціалізації дітей дошкільного віку, формувати сучасну педагогічну культуру батьків.

Завдання:

  • будувати довіру між всіма учасниками освітнього процесу на основі педагогіки партнерства;
  • забезпечити участь батьків у формуванні освітньої політики ЗДО;
  • підвищувати рівень професійної компетентності педагогічних працівників із питань організації взаємодії закладу і сім’ї;
  • підвищувати рівень педагогічної культури батьків;
  • реалізовувати навчальну роботу з дітьми на підставі особистісної та соціально орієнтованої моделі спілкування у тріалі «педагог – дитина – батьки».

Пріоритети:

  • піднесення на якісно новий рівень роботи педагогічного колективу дошкільного закладу з батьками вихованців

№ з/п

Зміст заходу

Термін виконання

Виконавець

2

Батьківська конференція «Готовність сім’ї та дитини до навчання в школі»

щорічно

Директор, вихователь-методист

3

Діяльність консультатив-ного центру для батьків

Протягом року

Вихователь- методист, педагоги

5.

Проведення конкурсів, виставок

Щорічно

Директор, вихователь-методист

6.

Проведення майстер-класів для батьків.

Постійно

вихователі, керівник гуртка

7.

Проведення фестивалю «Співоча родина»

Щорічно (лютий)

Директор музкерівники

8.

Залучення батьків до участі в освітньому процесі групи, розвагах, святах

Протягом року

Педагоги ЗДО

9.

Проведення спортивного свята «Тато, мама і Я – спортивна сім’я»

Щорічно в день сім’ї

Інструктор з фізвиховання, педагоги, батьки

10

«Ефективне спілкування батьків з дітьми» психологічні тренінги

2018-2019

Директор, вихователь- методист, практичний психолог

11.

Пропаганда кращого дос-віду сімейного виховання через сайт ЗДО..

2018-2023

Директор, вихователь- методист

Очікувані результати:

  • піднесена на якісно новий рівень робота педагогічного колективу з батьками вихованців;
  • належний рівень педагогічної культури батьків;
  • зорієнтованість батьків на виховання і розвиток дитини;
  • наявність доброзичливої атмосфери між працівниками ЗДО і батьками.

VІ Проект «Матеріально-технічне забезпечення»

Мета проекту: забезпечення в закладі дошкільної освіти належних умов для навчання і виховання відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних, технічних та педагогічних вимог.

Завдання проекту:

  • забезпечити відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних та пожежних вимог безпечні умови для життєдіяльності в закладі;
  • провести комплекс енергозберігаючих заходів;
  • поліпшити умови експлуатації та утримання будівлі дошкільного навчального закладу;
  • створити сприятливі та комфортні умови для організації навчально-виховного процесу;

Пріоритети проекту: здійснення заходів щодо модернізації матеріально-технічної бази ЗДО з урахуванням нормативних вимог.

Очікувальні результати:

  • відповідність приміщень та території ЗДО сучасним санітарно-гігієнічним, інженерно-технічним та пожежним вимогам умов навчання та життєдіяльності;
  • оновлення матеріально-технічної бази ЗДО.
Кiлькiсть переглядiв: 847

Коментарi